|
|
|
|
Budżet i finanse Budżet Gminy 2003
|
|
Wykonania budżetu gminy za I półrocze 2003 r.
Wykonania budżetu gminy za I półrocze 2003 r.
Z A R Z Ą D Z E N I E nr 43/2003
Wójta Gminy Godkowo
z dnia 12 sierpnia 2003 r.
w sprawie przedstawienia Radzie Gminy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2003 r.
Na podstawie art. 135 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1014 z późn. zm.) Wójt Gminy Godkowo zarządza, co następuje:
§ 1.
Przedstawia się Radzie Gminy informację z przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2003 r. w zakresie i formie określonej w § 10 pkt 1) uchwały Nr V/25/2003 Rady Gminy w Godkowie z dnia 20 marca 2003 r. w sprawie budżetu gminy na rok 2003, w brzmieniu Załącznika do Zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicach ogłoszeń w Urzędzie Gminy i w sołectwach.
Informacja
o przebiegu wykonania budżetu gminy za I półrocze 2003 r.
Budżet gminy uchwalony został dnia 20 marca 2003 r. w następujących wielkościach:
- dochody: 4.902.149 zł
- wydatki: 4.885.729 zł
- nadwyżka: 16.420 zł
Nadwyżka dochodów w kwocie 16.420 zł oraz przychody w wysokości 38.980 zł z tytułu nadwyżki budżetowej z lat poprzednich przeznaczono na spłatę kredytów w kwocie 55.400 zł.
W okresie sprawozdawczym dokonano 6 zmian budżetu, w tym 3 zmiany dokonał Wójt Gminy i 3 zmian dokonała Rada Gminy.
W wyniku zmian budżet gminy, po stronie planu przedstawiał się następująco:
- dochody: 5.008.391 zł
- wydatki: 4.991.971 zł
Nadwyżka nie uległa zmianie i wynosiła na dzień 30 czerwca 2003 r. 16.420 zł.
W okresie sprawozdawczym plan dochodów budżetu gminy wzrósł o 106.242 zł tj. o 2,17% z tytułu:
1. zwiększenia razem 106.242 zł, z tego:
· 49.292 zł dotacji celowej na wypłatę obligatoryjnych zasiłków z pomocy społecznej,
· 9.280 zł dotacji celowej na opłacenie składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby pobierające niektóre świadczenia z pomocy społecznej,
· 1.541 zł dotacji celowej na sfinansowanie części wyprawki szkolnej, przyznanej jako zasiłek celowy w formie rzeczowej w wysokości 90 zł, obejmującej plecak, kostium gimnastyczny oraz przybory szkolne dla uczniów podejmujących naukę w klasach pierwszych szkół podstawowych w roku szkolnym 2003/2004,
· 8.392 zł dotacji celowej na dofinansowanie wypłat dodatków mieszkaniowych w II kwartale 2003 r.,
· 940 zł dotacji celowej na sfinansowanie wyprawek szkolnych obejmujących podręczniki szkolne dla uczniów podejmujących naukę w klasach pierwszych szkół podstawowych w roku szkolnym 2003/2004,
· 9.000 zł dotacji celowej na wydatki związane z realizacją wypłat zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych,
· 13.000 zł dotacji na wypłatę zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych,
· 2.509 zł dotacji celowej na sfinansowanie kosztów związanych z przeprowadzeniem referendum ogólnokrajowego w sprawie przystąpienia RP do Unii Europejskiej,
· 4.278 zł dotacji celowej na wypłatę zryczałtowanych diet członkom obwodowych komisji w związku z przeprowadzeniem referendum jak wyżej,
· 7.301 zł to uchwalone ponadplanowe dochody i tak:
Ř 1.275 zł z opłat za znakowanie zwierząt
Ř 597 zł z opłat za świadectwa pochodzenia zwierząt
Ř 3.879 zł z tytułu odsetek od nieterminowo opłacanych podatków,
Ř 1.550 zł w podatku od środków transportowych
· 709 zł dotacji celowej na sfinansowanie części wyprawki szkolnej, przyznawanej jako zasiłek celowy w formie rzeczowej w wysokości 90 zł, obejmującej plecak, kostium gimnastyczny oraz przybory szkolne dla uczniów podejmujących naukę w klasach pierwszych szkół podstawowych w roku szkolnym 2003/2004.
2. Zmniejszenia nie wystąpiły.
Dochody budżetu:
Plan dochodów po zmianach w wysokości 5.008.391 zł został wykonany w kwocie 2.556.505 zł, co stanowi 48,60 % planu rocznego.
Wykonanie dochodów budżetu gminy na dzień 30 czerwca 2003 r. według ważniejszych źródeł przedstawia tabela nr 1.
Tabela nr 1 – dochody budżetu gminy.
LP WYSZCZEGÓLNIENIE Plan po zmianach Wykonanie na 30.06.2003r. % wykon. planu % w struk. doch.
I. PODATKI I OPŁATY 1.792.758 871.310 48,60 34,08
Podatek od nieruchomości 675.000 336.578
Podatek rolny 770.000 381.484
Podatek leśny 61.900 26.281
Podatek od środków transport. 6.050 4.200
Opłata skarbowa 13.000 5.664
Podatek od czynności cywilno-prawnych 15.000 8.181
Wpływy z karty podatkowej 200 0
Podatek od spadków i darowizn 500 839
Wpływy z opłat za wydawane zezwolenia na sprzedaż alkoholu 35.000 27.523
Udziału w podatku dochodowym od osób fizycznych 208.965 75.155
Udziały w podatku dochodowym od osób prawnych 2.000 460
Podatek od posiadania psów 0 15
Opłaty za wieczyste użytkowanie 5.023 4.930
Opłata administracyjna 120 0
II. DOCHODY Z MAJĄTKU GMINY 393.363 41.060 10,44 1,61
Ze sprzedaży 321.800 14.739
Z dzierżawy oraz umów o podobnym charakterze 71.563 26.321
III. POZOSTAŁE DOCHODY 232.492 97.085 4,64 3,80
Wpływy z usług 174.815 69.907
Wpływy z różnych opłat 19.200 6.167
Wpływy z innych lokalnych opłat 4.622 3.187
Odsetki od nieterminowych wpłat podatków i opłat 15.489 8.141
Różne dochody i rozliczenia z lat ubiegłych 10.735 9.030
Odsetki od środków na rachunkach bankowych 7.631 653
IV. RAZEM DOCHODY WŁASNE I+II+III 2.418.613 1.009.455 48,29 39,49
V. SUBWENCJE Z BUDŻETU PAŃSTWA 1.831.049 1.106.734 36,56 43,29
Część podstawowa subwencji ogólnej 3.169 1.584
Część oświatowa 1.605.235 987.840
Część rekompensująca utracone dochody z częściowej likwidacji podatku od środków transportowych 93.170 46.584
Część rekompensująca utracone dochody z tytułu udzielenia ulg ustawowych w podatku rolnym i leśnym 129.475 70.726
VI. DOTACJE Z BUDŻETU PAŃSTWA 758.729 440.316 15,15 17,22
Dotacje na zadania zlecone 706.936 390.795
Dotacje na zadania własne 51.793 49.521
IX. OGÓŁEM DOCHODY IV+V+VI 5.008.391 2.556.505 100 100
Stan należności gminy z tytułu zaległości podatkowych na dzień 30 czerwca 2003 r. wynosi narastająco 523.734 zł, z tego:
· 6.270 zł z dzierżawy mienia komunalnego oraz umów o podobnym charakterze,
· 6.006 zł w podatku od działalności gospodarczej osób fizycznych opłacanego w formie karty podatkowej,
· 45.284 zł w podatku od nieruchomości,
· 248.059 zł w podatku rolnym,
· 770 zł w podatku leśnym,
· 575 zł w podatku od środków transportowych,
· 165 zł w podatku od posiadania psów,
· 216.605 zł z odsetek od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat.
Z ogólnej kwoty zaległości przypada:
· 68.359 zł na zaległości osób prawnych,
· 455.375 zł na zaległości osób fizycznych.
Dla porównania, zaległości podatkowe na koniec 2002 roku wynosiły 623.784 zł (obecnie zmniejszyły się o 100.050 zł).
Dochody ze sprzedaży majątku gminy w okresie sprawozdawczym wyniosły jedynie 14.739 zł z tego:
· 5.903 zł to wpływy za sprzedane lokale mieszkalne w latach ubiegłych z tytułu rat przypadających do zapłaty w 2003 r.,
· 3.902 zł to wpływy z tytułu sprzedaży 2 działek w Bielicy,
· 3.650 zł to wpływy z tytułu sprzedaży 1 lokalu mieszkalnego w Podągach,
· 1.115 zł to wpływy z tytułu sprzedaży budynku gospodarczego w Podągach,
· 169 zł to wpływy z tytułu wykupu kuchenki gazowej z budynku GOZ w Godkowie.
Wydatki budżetu:
Plan wydatków budżetu gminy po zmianach w wysokości 4.991.971 zł został wykonany w kwocie 2.646.983 zł, co stanowi 53,02 % planu rocznego.
Z planowanych wydatków ogółem:
· plan wydatków bieżących stanowi 4.897.471 zł, wykonanie 2.608.835 zł tj. 53,27 % planu,
· plan wydatków majątkowych wynosi 94.500 zł, wykonanie 38.148 zł tj. 40,37 % planu.
Wysokie wykonanie wydatków ogółem, bo 53,02 % wynika z tego, że praktycznie w okresie sprawozdawczym zrealizowano 40% wydatków majątkowych.
Wydatki poszczególnych jednostek organizacyjnych w okresie sprawozdawczym pokazuje tabela nr 2.
Tabela nr 2 - wydatki jednostek organizacyjnych.
LP NAZWA JEDNOSTKI Plan po zmianach Wykonanie 30.06.2003 W tym:
Wynagrodzenia i poch. Odpisy na ZFŚS Pozostałe wydatki
1. Zespół Oświaty z tego: 2.298.641 1.257.250 899.635 68.312 289.303
wydatki majątkowe 14.500 4.500 - - 4.500
2. GOPS 1.020.232 510.664 68.016 2.060 440.588
3. Kultura 63.111 23.708 16.090 518 7.100
4. Urząd Gminy, z tego: 1.609.987 855.361 445.655 23.829 385.877
wydatki majątkowe 34.000 33.648 - - 33.648
Z-d Usług Komunalnych 70.556 24.556 - - 24.556
OGÓŁEM WYDATKI 4.991.971 2.646.983 1.429.396 94.719 1.122.868
W wykonanych wydatkach ogółem w okresie sprawozdawczym:
1. wydatki bieżące stanowiły 2.608.835 zł, tj. 98,55% z tego:
· 1.429.396 zł to wydatki na wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń tj. 54,79% wydatków bieżących,
· 94.719 zł to odpisy na ZFŚS tj. 3,63% wydatków bieżących,
· 1.084.720 zł to pozostałe wydatki bieżące tj. 41,58% wydatków bieżących;
2. wydatki majątkowe 38.148 zł tj. 1,44%
Plan wydatków poszczególnych jednostek organizacyjnych w okresie sprawozdawczym zmienił się następująco:
- o 58.797 zł wzrósł plan wydatków Zespołu Oświaty,
- o 91.214 zł wzrósł plan wydatków Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- o 43.769 zł zmalał plan wydatków Urzędu Gminy.
Zrealizowane w okresie sprawozdawczym wydatki w Zespole Oświaty w wysokości 1.257.250 zł zostały pokryte w następujący sposób:
- kwotą 987.480 zł stanowiącą wysokość przyznanej subwencji oświatowej (łącznie z subwencją na lipiec) – tj. 78,54 %,
- kwotą 8.301 zł stanowiącą wysokość przyznanych dotacji celowych z budżetu państwa – tj. 0,66 %,
- kwotą 261.469 zł będącą środkami własnymi gminy - tj. 20,80 %.
Wydatki w wysokości 510.664 zł zrealizowane przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w analogicznym okresie pokryte zostały:
- kwotą 379.341 zł stanowiącą dotacje z budżetu państwa - tj. 74,28 %,
- kwotą 131.323 zł będącą środkami własnymi - tj. 25,72 %.
W budżecie gminy uchwalono rezerwę celową w wysokości 100.556 zł, którą rozdysponowano w całości w I półroczu. Kwota 50.556 zł przeznaczona została na zwiększenie planu wydatków związanych z wypłatą dodatkowych wynagrodzeń rocznych pracownikom likwidowanej jednostki organizacyjnej pod nazwą „Zespół Oświaty Gminy Godkowo” i na nieplanowane przez dyrektorów szkół wypłaty odpraw przedemerytalnych pracownikom szkół odchodzących na emeryturę oraz kwota 50.000 zł, którą przeznaczono na zwiększenie dotacji z budżetu utworzonemu Zakładowi Usług Komunalnych w Godkowie na finansowanie inwestycji i zakupy inwestycyjne.
Wysokość poniesionych wydatków budżetu według działów i tytułów przedstawiają tabele nr 3 i 4.
Zatrudnienie.
W I półroczu 2003 r. w ramach robót publicznych pracowało 38 osób, 19 osób na podstawie umowy z AWRSP i 8 osób w ramach programu PAOW III dofinansowywanych przez Elbląski Uniwersytet Robotniczy.
Ponadto od lipca 2003 r. w ramach robót publicznych uzyskało zatrudnienie 16 osób.
Dalsze 5 osób zostanie zatrudnionych na podstawie umowy z AWRSP na okres 1 roku począwszy od m-ca sierpnia 2003 r.
Koszty zatrudnienia pracowników publicznych w I półroczu br. wyniosły 39.246 zł, z tego PUP zrefundował 10.264 zł i na dzień 30.06.2003 r. zalega z refundacją kwoty 17.940 zł.
Wynagrodzenia i pochodne pracowników AWRSP wyniosły 102.365 zł, z tego zrefundowano 80.160 zł. Ich zwroty są terminowe i zaległości nie występują.
Koszt zatrudnienia osób dofinansowywanych przez Elbląski Uniwersytet Robotniczy wyniósł 15.005 zł, z tego zwrócono 6.400 zł – wpłaty są terminowe.
Wójt Gminy na bieżąco analizował wykonanie planu wydatków budżetu i czuwał, by nie przekroczono ich limitów. Tam gdzie zachodziła uzasadniona konieczność poniesienia większych wydatków lub pojawiały się wydatki nieprzewidziane, dokonywano zmian w uchwalonym planie.
Okres I półrocza 2003 r. zamknięto bez wymagalnych zobowiązań, tj. takich których termin płatności minął.
Pierwsze półrocze 2003 r. zamknięto niedoborem dochodów nad wydatkami w wysokości 90.478 zł podczas, gdy planowano nadwyżkę w wysokości 16.420 zł. W związku z wystąpieniem niedoboru Wójt Gminy podjął działania w celu zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego na bieżące finansowanie wydatków. Dnia 28 kwietnia 2003 r. została podpisana umowa o kredyt w rachunku bieżącym obrotowy-odnawialny zawarta pomiędzy Gminą Godkowo, a Bankiem Spółdzielczym w Sztumie na kredyt w kwocie 120.000 zł na okres od 28 kwietnia 2003 r. do 30 listopada 2003 r.
Niedobór budżetu za I półrocze br. został pokryty w części odpowiadającej kwocie 86.898 zł przedmiotowego kredytu oraz kwotą 3.580 zł pochodzącą z nadwyżki z lat ubiegłych.
Ponadto w okresie od 01 stycznia 2003 r. do 30 czerwca 2003 r. gmina dokonała spłaty kredytów zaciągniętych w latach ubiegłych w kwocie 35.400 zł. Do końca bieżącego roku pozostała do spłaty kwota 30.000 zł.
Gminny Fundusz Ochrony Środowiska.
Stan środków funduszu na początek 2003 r. wynosił 2.987 zł. Wpływy z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska w okresie sprawozdawczym wyniosły 21.356 zł oraz odsetki od zgromadzonych środków na rachunku bankowym funduszu naliczone przez bank 6 zł.
Wydatki Z GFOŚ i GW w okresie sprawozdawczym wyniosły 762 zł, które w całości dotyczą wyjazdów szkolnego koła LOP „Bocianiaki” działającego przy Szkole Podstawowej w Bielicy.
Stan funduszu na dzień 30 czerwca 2003 r. to 3.587 zł.
Zakład Usług Komunalnych.
Zgodnie z Uchwałą nr VI/28/2003 Rady Gminy w Godkowie z dnia 24 kwietnia 2003 r. z dniem 01 czerwca 2003 r. rozpoczął działalność Zakład budżetowy pod nazwą „ Zakład Usług Komunalnych w Godkowie”.
Planowane źródła przychodów Zakładu stanowią:
- 60,22 % wpływy z usług (wykonane w kwocie 8.598 zł tj. 25,93%),
- 0,58 % z tytułu odsetek (wykonane w kwocie 3 zł tj. 0%),
- 13,64 % to dotacja otrzymana z budżetu na pierwsze wyposażenie w środki obrotowe (wykonana w kwocie 24.556 zł tj. 100 %) oraz
- 25,56 % - dotacja celowa otrzymana z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych (brak wykonania).
Planowane przychody w kwocie 180.000 zł na dzień 30 czerwca br. zostały zrealizowane w wysokości 33.157 zł tj. 18,42 %.
Wydatki wykonane przez ZUK w I półroczu wyniosły 23.086 zł. Na koniec okresu sprawozdawczego stan środków obrotowych netto ( w planach w wysokości 1.500 zł) wyniósł 10.071 zł. Na kwotę tę składają się:
- środki pieniężne na rachunku bankowym w wysokości 10.304 zł,
- należności w wysokości 4.992 zł,
- zobowiązania w kwocie 5.225 zł.
Tabela nr 3.
Nazwa wydatku Plan wydatków ogółem Wykonanie ogółem 30.06.2003 Z tego:
Wydatki majątkowe Wydatki bieżące W tym:
wynagrodzenia pochodne Odpisy na ZFŚS Pozostałe wydatki bieżące
Urządzenia melioracyjne 3.200 2.141 - 2.141 - - - 2.141
Infrastruktura wodociągowa 10.000 9.828 9.828 - - - -
Kolczykowanie zwierząt 1.632 264 - 264 - - - 264
Izby rolnicze 15.400 7.097 - 7.097 - - - 7.097
Bieżące utrzymanie sieci wodociągowej 131.437 99.198 - 99.198 25.868 5.063 1.035 67.232
Drogi publiczne gminne 38.073 21.655 - 21.655 - - - 21.655
Gospodarka gruntami i nieruchomościami 4.200 3.542 - 3.542 - - - 3.542
Opracowania geodezyjne i kartograficzne 22.467 6.794 - 6.794 - - - 6.794
Plan zagospodarowania przestrzennego 50.000 - - - - - - -
Urzędy wojewódzkie 88.966 47.388 - 47.388 38.343 6.199 1.035 1.811
Rada Gminy 41.679 22.074 - 22.074 - - - 22.074
Pobór podatków 13.312 5.931 - 5.931 - - - 5.931
Urząd Gminy 678.332 349.761 3.820 345.941 230.383 47.405 7.763 60.390
Referendum unijne 6.787 6.095 - 6.095 - - - 6.095
Pozostała działalność administracyjna 19.464 8.717 - 8.717 - 535 - 8.182
Aktualizacja rejestru wyborców 530 - - - - - - -
Ochotnicze straże pożarne 65.264 45.926 20.000 25.926 - - - 25.926
Pomoc w zakupie paliwa dla Policji 2.000 1.092 - 1.092 - - - 1.092
Koszty długu publicznego 27.473 17.049 - 17.049 - - - 17.049
Koszt obsługi bankowej 10.359 5.551 - 5.551 - - - 5.551
Szkoły podstawowe 1.150.395 615.168 - 615.168 402.270 89.366 38.661 84.871
Przedszkola przy szkołach 113.393 56.394 - 56.394 36.816 8.817 4.050 6.711
Gimnazjum 512.756 276.270 4.500 271.770 167.923 35.306 16.577 51.964
Dowożenie uczniów do szkół 194.644 128.076 - 128.079 16.739 2.865 518 107.957
Sport szkolny 6.000 4.165 - 4.165 - - - 4.165
ZFŚS naucz. emeryt. i rencistów 9.272 6.953 - 6.953 - - 6.953 -
Zespół Oświaty 101.328 59.314 - 59.314 42.624 9.137 1.553 6.000
Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli 10.000 5.513 - 5.513 - - - 5.513
Rezerwa ogólna 48.000 - - - - - - -
Przeciwdziałanie alkoholizmowi 36.792 17.117 - 17.117 - - - 17.117
Budynek ośrodka zdrowia 11.600 4.001 - 4.001 - - - 4.001
Składki zdrowotne osoby pobierającej niektóre świadczenia z pomocy społecznej 21.375 8.433 - 8.433 - - - 8.433
Zasiłki z pomocy społecznej 656.292 324.516 - 324.516 - - - 324.516
Dodatki mieszkaniowe 102.392 51.552 51.552 - - - 51.552
Zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne 43.164 25.356 - 25.356 - - - 25.356
Ośrodek pomocy społecznej 156.142 81.462 - 81.462 56.436 11.580 2.060 11.386
Usługi opiekuńcze 20.317 7.191 - 7.191 - - - 7.191
Dożywianie dzieci 20.550 12.154 - 12.154 - - - 12.154
Eduk. Opieka wychowawcza 200.853 105.394 - 105.394 72.317 15.455 6.233 11.389
Wywóz śmieci 8.026 858 - 858 - - - 858
Oświetlenie ulic 69.588 39.094 - 39.094 - - - 39.094
Organiz. Robót publicznych 128.050 107.473 - 107.473 72.168 19.691 7.763 7.851
Świetlice wiejskie 18.549 2.792 - 2.782 - 139 - 2.643
Biblioteka 44.562 20.926 - 20.926 13.328 2.623 518 4.457
Kultura fizyczna i sport 2.800 2.032 - 2.032 - - - 2.032
Ochrona powietrza atmosferycznego 4.000 127 - 127 - - - 127
Zakład Usług Komunalnych 70.556 24.556 - 24.556 - - - 24.556
OGÓŁEM WYDATKI 4.991.971 2.646.983 38.148 2.608.835 1.175.215 254.181 94.719 1.084.720
Tabela nr 4 - wydatki w poszczególnych działach.
Dział Nazwa działu plan Zmiana od początku roku wykonanie % wykon. planu
010 Rolnictwo i łowiectwo 30.232 - 19.330 63,93
400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w en. elektr., gaz i wodę 131.437 <47.556> 99.198 75,47
600 Transport i łączność 38.073 - 21.655 56,87
700 Gospodarka mieszkaniowa 4.200 - 3.542 84,33
710 Działalność usługowa 72.467 - 6.794 9,37
750 Administracja publiczna 841.753 8.595 433.871 51,54
751 Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 7.317 6.787 6.095 83,29
754 Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 67.264 12.800 47.018 69,90
757 Obsługa długu publicznego 27.473 <18.138> 17.049 62,05
758 Różne rozliczenia 58.359 <100.556> 5.551 9,51
801 Oświata i wychowanie 2097.788 52.707 1151.856 54,90
851 Ochrona zdrowia 48.392 1.000 21.118 43,63
853 Opieka społeczna 1020.232 91.214 510.664 50,05
854 Edukacyjna opieka wychowawcza 200.853 6.090 105.394 52,47
900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 280.220 93.299 172.108 61,41
921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 63.111 - 23.708 37,56
926 Kultura fizyczna i sport 2.800 - 2.032 72,57
RAZEM: 4.991.971 106.242 2.646.983
Data wprowadzenia: 2003-09-17 1036 Data upublicznienia: 2003-09-17 Art. czytany: 2148 razy
|
|
» wykonanie budżetu I i II kwartał 2003 - rozmiar: 192512 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Henryka Rudzka
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
» Przełącz na wiadomości normalne
|
|
|
|
|
|
OBYWATEL.GOV.PL
MIKROPORADY.PL
REGIONALNY SYSTEM OSTRZEGANIA
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA-ePUAP
NUMERY
KONT BANKOWYCH
Konto główne:BsSztumO/Godkowo 7883090000004500 7820000020
Opłaty: podatek od nieruchomości, podatek od środków transportowych , rolny. leśny, łączne zobowiązanie pieniężne, opłata skarbowa, opłaty adiacenckie, wieczyste użytkowanie, czynsze dzierżawne, sprzedaż mienia gminnego, czynsze za mieszkanie, koncesje alkoholowe.
_______________________
Bs Sztum O/Godkowo
02 8309 0000 0045 0078 2000 0030
Wpłata wadium przetargowego
Urząd Gminy Godkowo 14-407 Godkowo
NIP:582-10-01-575
REGON: 000532837
NIP Gminy Godkowo: 578-310-65-26
REGON Gminy Godkowo: 170748063
tel. 055/2497210 fax 055/2497257 e-mail: sekretariat.godkowo@gmail.com Godziny pracy Urzędu od poniedziałku - do piątku od 7.15 - do 15.15
Redaktor: Joanna Kubiak ,tel. 055/2497210, e-mail: sekretariat.godkowo@gmail.com
|
|
|